Thursday, July 3, 2008

Lagi Rahsia Serangan WTC 11 Sept

Dua hari lalu, saya menerima sebuah email dari seorang teman. Suka untuk saya kongsikan bersama isi benar email tersebut. Ia merungkai rahsia sebenar konspirasi jahat Yahudi dan sekutunya. Ok, untuk mengetahui lebih lanjut, jom ikuti arahan di bawah :

1] Buka program Microsoft Word.

2] Taipkan dalam huruf besar abjad ini = Q33 NY (mengikut maklumat angka ini merupakan nombor siri pesawat yang digunakan untuk melanggar WTC pada 11 Sept)

3] Tukar saiz font tersebut kepada 48 dan highlight kan

4] Kemudian tukar font kepada WINGDINS...see what?

Kelihatan gambar sebuah kapal terbang melanggar WTC, seterusnya lambang tengkorak dan lambang yahudi Laknatullahi'alaih!

Saya tidak berniat untuk mengulas panjang. Kerana secara peribadi ianya cukup jelas dan tidak perlu diperjelaskan lagi. Apa yang perlu bagi saya adalah memahami dengan sebenar dan meyakini maksud Kalamullah yang tersemat di dalam ayat 120 surah Al-BAqarah bermaksud :

"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (Wahai Muhammad) sehingga Engkau menurut ugama mereka (yang telah terpesong itu)."

Yahudi dan sekutu jahatnya akan melakukan apa sahaja untuk menghancurkan Islam termasuk membunuh jutaan rakyatnya sendiri sebagai propaganda memfitnah Islam serta melabelkan Islam sebagai ekstrim, jahat, ganas, dan lain-lain. Sedang hakikatnya merekalah yang ekstrim dan ganas. Marilah sama-sama kita fikirkan...

No comments: