Friday, August 31, 2007

Segalanya MilikMu...

Kau yang menciptakan cinta
Dan kau yang menghamparkan bahagia
Di ribaan Mu terhimpun harapan
Impian tulus setiap insan
Kau yang mengutuskan duka
Dan Engkaulah yang mengirimkan hampa
Namun pada Mu jua diadukan
Merebahkan keresahan dan tangisan
Aku tahu inilah kasih Mu
Aku tahu inilah cinta Mu
Dan ku tahu tiap yang terbaik untukku
Tak semuanya yang ku mahu
Di celah hangat nafas yang terhela
Ada diri saat menyebut namaMu
Terarah segala ronta rasa
Pada damainya dakapan Mu
Aku tahu inilah kasih Mu
Aku tahu inilah cinta Mu
Dan ku tahu di segenap ruang rasa
Telah Kau titipkan kekuatan Oh Tuhan...
******************************************
“Andai cinta itu bukan milik kita….aku relakan engkau pergi. Namun, jika engkau sememangnya sudah ditakdirkan untukku….jangan biarkan aku ditinggal sepi”

No comments: