Monday, March 26, 2007

Salam Muqaddimah

Assalamualaikum, Alhamdulillah akhirnya blog yang diimpikan tercapai jua. Hasil berkat bantuan dan sokongan rakan-rakan seperjuangan yang tak jemu memberi suntikan semangat.

Rupanya, tidaklah begitu sukar menggunakan blogger untuk tujuan dakwah ini. Sebelum ini saya langsung tak reti bagaimana hendak mengubah segala templete yang sedia ada kepada mengikut citarasa dan kehendak sendiri. Buat makluman ini bukanlah laman peribadi pertama saya. Sebelum ini saya pernah menggunakan hosting berdaftar secara percuma, bezanya pada laman hosting tersebut saya tak dapat elak dari banner asas dan iklan-iklan yang tidak berapa sesuai dengan konsep dan prinsip perjuangan saya.

Justeru, saya terus mengkaji sedikit demi sedikit kaedah yang diguna pakai melalui blogger supaya saya dapat menghasilkan sebuah laman yang saya ingini dan tidak mencacatkan pandangan dan pemikiran umun terhadapa usaha dakwah ini.

Harapan dan impian saya semoga semua menyokong dan terus menyuntik semangat kepada saya agar terus thabat dan teguh di atas jalan ini. Segala kritikan dan cadangan juga pandangan terus ke ruangan shoutbox yang terdapat di bahagian kiri laman ini. Jangan malu-malu, semoga ianya bermanfaat. Wallahuta'ala 'alam.

#Amalan Perkasa Jiwa :-

:: Solat Berjamaah ::
:: Baca Al-Quran ::
:: Lazim Ma'thurat ::
:: Qiamullail ::
:: Selawat Atas Nabi & Zikir ::

No comments: