Friday, April 13, 2007

Allah Lebih Dahulu Menyayanginya...

Semalam, dalam entry saya yang terakhir, saya telah memaparkan berkenaan penyakit yang dialami olehbapa saudara saya, Abdul Halim Hamid. Beliau yang mengidap sakit jantung sejak beberapa tempoh yang sudah kini telah lebih dahulu pergi mengadap kekasihnya, Allah SWT.
"Sesungguhnya dari Allah kita datang, dan kepada Allah jua tempat kita kembali"
Pemergiannya kali ini adalah buat selamanya. tidak mungkin kami akan dipertemukan sekalilagi di dunia yang sementara dan tidak kekal ini. Pun begitu saya berdoa semoga roh beliau ditempatkan di kalangan hamba-hambaNya yang soleh. Al-Fatihah...
#Buat sahabat2 yang budiman, saya pohon kepada semua sedekahkan bacaan Al-Fatihah kepada beliau...Al-Fatihah...serta doakan semoga rohnya dicucuri rahmat Allah Jalla Wa'ala. Ameen.

No comments: