Wednesday, July 11, 2007

Kursus Pengenalan Adobe Photoshop

Kenangan tahun 2006 kembali. Kalau dulu saya merupakan seorang yang amat sibuk dengan tugasan persatuan, selain tanggungjawab sebagai seorang penuntut ilmu. Namun sejak pulang bercuti lewat September tahun lalu sehingga kini, yang ada hanyalah rasa kosong. Kosong dengan taklifan sebagai ahli persatuan. Sesuai dengan status sebagai Mantan AJKT...Apa ada pada mantan? Mungkin mundar mandir tanpa jawatan...hehehe...pernah seorang AJKT berkata kepada saya "buat kerja sendiri jer..."

Alhamdulillah sehari yang lepas, rasa sibuk itu kembali. Teringat betapa sibuk dan indahnya saya dulu ketika bersama-sama dengan sahabat kepimpinan seperti Ust Amin, Ust Nahi, ust Nuruzaimi dan lain-lainnya. Walaupun hanya untuk dua hari.Ya, dua hari lepas saya dijemput untuk membentangkan kertas kerja berkenaan Aplikasi Adobe Photoshop (Kursus Designer). Kertas kerja bertajuk : Pengenalan Asas Aplikasi Adobe Photosop yang berlangsung selama dua hari tersebut melibatkan beberapa Mahasiswa/wi Selangor - Mesir sempana program cuti Musim Panas di sini.

Kepada semua peserta, saya mengambil kesempatan untuk memohon maaf kiranya terdapat kekurangan dan kelemahan dalam pembentangan kertas kerja tersebut. Apa yang penting dan menjadi harapan supaya antum semua dapat memahami dan mempelajari sesuatu yang baru daripada pembentangan tersebut. Jutaan terima kasih kepada pihak penganjur kerana sudi mengundang saya. Wallahua'lam.

P/S : Di sini saya sertakan beberapa laman tutorial untuk antum semua.
Amacam? Ader gaya jadi lecture tak? hehe..balik ni nak keje kat mana ha....

Antara peserta dari kalangan akhawat.

Ape yang dia tunjuk tu....? huhuhu...tu la saper suruh tak datang!

No comments: