Monday, July 16, 2007

Tukar Angin....

Assalamualaikum...

Setelah hampir sebulan saya menggunakan theme ala-ala fair n lovely, hari ini saya berhajat bertukar angin. memang begitulah selalunya, theme kali ini merupakan theme ke-empat saya.

Pada permulaan, saya menggunakan warna hijau pucuk pisang sebagai background blog saya. Seterusnya, warna hitam dan designnya agak lebih menyerlah, namun warna putih pada tulisan membuatkan mata berpinar. Selepas itu saya menggunakan warna merah jambu atau pink membuatkan blog saya seperti ikon untuk produk Fair & Lovely...hehehe...Dan sekarang saya kembali kepada warna hijau putih, namun background nya putih...so jadilah ia HIJAU & PUTIH.

Semoga, antum semua selesa melayari blog saya yang masih kurang lagi dari sudut penulisan ilmiah. Kalau ada yang bermurah hati untuk menyumbangkan artikel, pihak empunya blog amatlah mengalu-alukan. Wallahu'alam.


Salam hormat,
Mohd Bakri Hashim
MAQAZ, Shoubra.

No comments: